|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Jenny - 23 oktober 2009 22:49


Nu har det börjat - fjortisarna bölar bara för att någon riskerar att åka ut! Det orkar jag verkligen inte med! Jag klarar inte av alla wanna-be-fans som skriker och gråter ögonen ur sig i direktsändning medan de ringer upp sin veckopeng bara för att ha någon kvar. Patetiskt? Ja! Enligt mig så är det det! Visst - jag har blivit ledsen när någon åkt ut men jag har inte suttit och bölat i direktsändning bara för att få lite uppmärksamhet här i livet!


Och hur fan kan Nicklas åka ut! Hur fan går det till? Visst han kanske inte var bäst ikväll men hans uppträdanden i helhet har helt klart varit bättre än Eddies, inget personligt, men så är det! Hoppas bara att det inte var på grund av alla fjortisar för då kan jag lova att så fort jag kan så spränger jag alla fjortisar i luften med bomber placerade i brunkrämstuber - det lovar jag! ((Tess - du kan känna dig skonad!<3)) Jag blir sååååå irriterad!
Det enda man hör så fort Jihde ska säga något är dom där förbannade fjortisarna som skriker och skriker! Dom skiker när de vill ha någon kvar, de skriker när den åker ut, de skriker när de blir kvar! De skriker när det är tyst. Med andra ord, dom är aldrig tysta... Men det är dom ju inte annars heller så va fan förväntar vi oss?


Aja, nu ska jag göra mig i ordning och skriva lite - sen är det dags att sova =P
Hare<3

Av Jenny - 23 oktober 2009 22:01


Hej på er alla!
Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid att ens sätta på datan, vilket resulterade i att jag jah glömt att skicka in ett arbete.. Ska göra det så fort jag skrivit klart det här ;P
så vad jag har gjort sen sist:

  • Fått jobb! Ö<3
  • Kom hem 10, åt pannkakor och gick la mej xD
  • Spenderat natten med Anna, älskar dej<3
  • Varit i skolan och haft en lektion =P
  • Kollat på Idol!
  • Dampat på internet och här är jag =D

Jag vet inte, men det har inte blivit av att sätta på datan och det var skänt att bara umgås med Anna<3 Det känns som om jag föll för henne all over again i helgen<3

I alla fall, nu ska jag nog skicka in arbetet och sen skriva lite =D
Hoppas att ni har haft det bra =D

Ovido - Quiz & Flashcards