|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Jenny - 18 oktober 2009 22:05


  

Jag vet inte...

Av Jenny - 18 oktober 2009 19:06



Jag saknar dig, som fan. Vill bara att du ska vara här så att jag kan prata med dig, vara med dig, bara sitta i soffan med dig. Kolla på TV som vi brukade medan vi pysslade med annat. Det var det vi brukade göra, kommer du ihåg? Vi brukade alltid ha något att göra. Sy, sticka, baka, kolla på tv, handla, bada, vad som helst. Vi gjorde alltid något. Aldrig uppskattade jag riktigt att du var där, det skulle du ju ändå alltid vara tänkte jag. Men jag hade fel, du skulle inte alltid vara där. Du försvann från oss, du lämnade oss på den här jorden för att ha det bättre.

Du vet om att jag saknar dig va? Mer än någonsin förr. Det var du som fick mig att vilja vara kvar. Det var du som fick mig att vara mig själv. Det var av dig jag fick stödet. Det var du och du var min och jag saknar dig, som aldrig förr.

Jag saknar ditt leende. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar dina fingar då du hjälper mig med nuppnålarna. Jag saknar dina bruna ögon som lyser ab glädje och busighet. Jag saknar att du är här. Jag saknar Dig.

Hade du varit här hade det inte varit annorlunda - jag hade ändå inte uppkattat ditt sällskap mer, men jag vet att jag hade uppskattat det, det gjorde jag alltid, men inte så mycket som jag önskar att jag gjorde. Men jag saknar dig, jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra.

Jag antar att man inte vet vad man har förrän det är borta...

Av Jenny - 18 oktober 2009 13:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 18 oktober 2009 11:06


Oj vad helgen går fort...Det är nästan läskigt. Jag vill inte ha skola igen, jag är inte klar med helgen än. Det är så mycket mer jag vill hinna göra. Det är så mycket jag inte hunnit gjort. Men samtidigt så har jag fixat ganska mycket. Jag har hunnit med en hel del.

* Gjort svenska-läxan
* Lagat fredagens middag+mys
* Firat Nixon på hans 3-årsdag
* Lagat lördagens middag

* Varit med baby<3
* Bakat bullar
* Börjat på psyologiläxan


Nej nu ska jag fortsätta med psyk-läxan.... Jag orkar verkligen inte, jag fattar inte =/ Ja vill inte ens blir något som har med skiten att göra - varför ska jag ens läsa kursen?!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards