|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Jenny - 12 oktober 2009 21:20


Nu ska jag knyta mig, måste verkligen sova inatt! jag sov typ 5 timmar inatt och ja ska upp kl 6 imorn...orkar verkligen inte med tidiga mornar... Dom suger - hårt!

Hur som helst så ska jag sova nu, måste! Ska nog göra lite engelska och psykologi - kanske religion inann jag sover på riktigt eftersom att jag inte gjorde några läxor idag... skäms på mig xD

I alla fall, sov gott folket, hoppas ni drömmer fint - Jag ska drömma om älsklingen min<3

Hare<3

Av Jenny - 12 oktober 2009 20:17


 

Jag visste inte...<3

Av Jenny - 12 oktober 2009 18:17


Jag har kollat igenom hemsidan till universitetet som Peter snackade om, Edinburgh Napier University, och nu är jag taggad som fan! Nu gäller det bara att jag kommer in också =D Jag hoppas verkligen att jag klarar det här... Jag kom på, då jag läste igenom sidan och allt vad som kommer hända hit och dit, att det finns nog inget jag velat så mycket i hela mitt liv =D Om jag inte gör det här kommer jag ångra mig hela mitt liv. Jag kommer gå och undra varför i helvete jag inte åkte dit. Jag måste åka dit. Inte för någon annans skull, bara för min egen. Dessutom finns möjligheter att studera i Sverige ett tag om jag väljer den skolan - kan det bli mer perfekt? Aja, nu ska jag inte ställa in mig på att börja där - jag måste ju komma in först =) *håll tummarna!*

Nej, nu måste jag verkligen börja med läxorna - jag tror jag börjar med engelskan =D

Hare<3

Av Jenny - 12 oktober 2009 16:43


Hej på er, nu har jag kommit hem från skolan och tänkte skriva ett litet inlägg innan jag börjar med de hundra läxorna vi har fått äran att tilldelas. XD

I alla fall så ska jag nog göra en kopp te också - fryser ihjäl!

Jag känner mig i alla fall lite mer säker på att åka till Skottland nu. jag fick rätt universitet av Peter idag och alla kommentarer, både här och 'utifrån' värmde och gjorde mig mer motiverad =D Tack<3

Nej, nu måste jag börja med läxberget som stirrar på mig =(
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards