|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Jenny - 9 oktober 2009 23:44


Just nu känns det så. Det kan bero på kommentarer. På saker som sägs och förblir osagt. Jag vet inte vad jag ska göra, det känns som om allt falerar och ramlar samman kring mig och jag kan inte göra något åt det. Vad ska jag göra när det jag gör ändå inte duger? Vad ska jag göra då ingen annan är villig att hjälpa till? Varför ska jag göra något när du är ovillig att ändra dig? Varför är jag den som blir sårad när jag bara vill väl?

Varför? - Jag vet inte, I guess that's life...

Av Jenny - 9 oktober 2009 19:12



Precis just nu så insåg jag hur mycket jag älskar mina kompisar<3

Dom är alltid där förmig när jag behöver dem. De uppkattar alltid det man gör och det uppskattas. De bryr sig och de är ärliga. De får mig att må bra, även om jag har den sämsta dagen och de trösta mig om jag är ledsen. De finns där, och det uppskattar jag verkligen. Jag vet inte om jag kan tala om för er tjejer hur mycket ni betyder för mig för det finns inte ord. Älskar er alla och det kommer jag alltid att göra<3



Jill och Mia



Liz, Älskling och Rosen



Min lilla pusselbit Sofia  

((Eftersom att Cissi så effektivt undviker kameran så har jag inget kort på henne men du är för alltid i mit hjärta Lusen<3))

Av Jenny - 9 oktober 2009 16:49


Kommer hem på bra humör, ska berätta om att jag har beställt studentmössa och så vidare. Men jag kom inte ens innanför dörren förrän fruntimret började skrika om något. Jag hade inte gjort ditt och skitit i datt. Det här hade ja gjort men de var inte alls bra och så vidare. jag flyr till rummet med datan och vad märker jag? Hon har städat mitt rum. Mitt rum! Mitt! Vad är det med mammor som alltid ska lägga sig i? Som alltid ska göra på sitt sätt? Visst hon stör sig på att de e stökigt i mitt rum, so what? Stäng dörren så slipper du se skiten! Hon säger att hon vill ha det rent. Visst, ha de rent men stay out of my room! Jag blir såååå arg! Vill slå någon just nu så nu är ett dåligt tillfälle att komma över för att prata eller nåt...

Av Jenny - 9 oktober 2009 16:48


Förlåt om det är jag som har gjort något. Jag märkte att du var nere, jag försökte få dig att le, det gick inte. Jag såg att du inte var dig själv, jag försökte får dig att må bättre, det gick inte. Jag insåg att det kanske var mitt fel att du mådde som du mådde, jag försökte göra det ogjort, det gick inte.

Förlåt om det är jag som har gjort något. Förlåt.

Av Jenny - 9 oktober 2009 16:30



Idag så har vi provat och beställt studentmössa =D Min e svartvit, med svart innerfoder och med Jenny 2010 där fram =D Är riktigt nöjd med den och jag kan inte vänta tills vi ska få dom....Längtar som FAN!<3


Vi hade religion idag också och jag kan inte hjälp att förundras över hur lik våran religionslärare är Björn Gustavson... Det är helt sjukt! Mimspel, rörelser, till och med rösten ibland! idag när han berättade om någon stam i Afrika så garvade man rakt ut tack vare hans rörelser xD hahah han är fan en av de bästa lärarna vi har<3


Hur som helst så har dagen inte varit såå tråkig trots att vi slutade 4 istället för 12 xD

Nu ska jag nog göra klart samhällskunskapen och göra lite psykologi =P
Hare<3

Av Jenny - 9 oktober 2009 10:17


Ja, så ser min morgon ut =)

Jag sitter nu och väntar på bussen, ska snart klä på mig och gå till hållplatsen =P
Hoppas ni får en bra dag =)
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards