|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Dålig början på en bra dag...

Av Jenny - 29 oktober 2009 12:29


Jaa, som rubriken talar om så har jag inte haft den bästa morgonen. Det börjar med att jag vaknar av att staven ligger snett och skaver. Sen ringer pappa och väcker mej och talar om att jag ska gå ner till hunden så att mamma kan gå och lägga sig. Jag gör som jag blir tillsagd och det slutar med att mamma mer eller mindre slänger ut mig ur huset. Hon går till sist upp och lägger sig, efter att ha kommit ner och gapat ett par gånger... Det gör ont att höra det hon säger. Jag vet att hon inte menar det men det gör ändå ont. Jag har lärt mig att skapa en vägg mellan oss när hon åär sådär och bara skriker. Jag har på så sätt lärt mig att stänge ute orden och så vidare, trots att de når mig och det gör ont så visar jag det inte. Det kanske är den väggen som förstör. Det kanske är väggens fel att jag är som jag är. Att jag blir sur utan anledning. Att jag inte gör som jag blir tillsagd på en gång. Det kanske är väggens fel att jag inte vet vad jag vill. Jag hatar den där väggen...Den förstör så mkt. Jag vill ha bort den, nu!


Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik och har ångest. Jag känner mig så elak eftersom att baby och jag inte kan åka in till Solna, vilket jag hade lovat pga av det här. Jag måste vara hemma och ta hunden, punkt slut. Det känns som om jag har förstört våran dag. Förlåt älskling!<3

Nu ska jag nog ta och suga på lite is, tungan är dubbelt så stor som den ska va xD

Hare<3

 
 
rosen

rosen

29 oktober 2009 18:43

ajajaj.. inte roligt! :(
gör det mkt ont? :/

http://whoam-i.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards