|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Jenny - 7 december 2009 20:11


Dags för inlägg nr. 300! Jag såg att precis att jag skrivit 299 inlägg så jag tänkte att jag skulle få det överstökat =P


Eftersom att bilden jag hade i inlägg 1 var på McFly så lägger jag in en bild på dem i inlägg 300 också =P



Det var ett par lyckliga 300 inlägg, hoppas nästa 300 blir lika lyckliga! =D

Hare<3

Av Jenny - 7 december 2009 16:05


Såhär nära jul tycker jag att det är dags att starta en nu omröstning =)

Vad vill du ha i julklapp??

Kommer du på något mer än det som står - skriv gärna det då =P

Av Jenny - 7 december 2009 15:53


Snart klar med historian... Men jag vet inte hur jag ska göra med slutet. Fattar inte riktigt vad hon vill att jag ska göra. Hoppas inte att jag har gjort fel, för då är jag körd; for real!


Ska nog fortsätta läsa i engelska boken också; A Pilots Wife, riktigt bra bok för er som gillar lite mysterier! Plus att den är på engelska, kan det blir bättre?


Danni kollar på One Tree Hill och det enda jag säger är, ORKA! Skit serie! Den är inte ens bra! Det händer ingenting! Typ samma som med min historia uppgift... Måste nog ta tag i den nu =(

Hare<3

Av Jenny - 7 december 2009 14:14


Mamma tjatade som fan att jag skulle gå ut och hämta in posten, men jag orkade inte! Men sen nä'r jag gjorde det så så hittade jag det här =D



Jag började direkt fundera på vem det var ifrån och eftersom att handstilen liknade Tess jätemkt undrade jag varför i helvete hon hade skickat ett kort till mej, vi bor liksom 40 sekunder ifrån varandra xD Men sen så såg jag poststämpeln och shit va glad jag blev! Det stod Cambridge! =D
Så öppnade jag och hittade det här;


     


Det var från Anne! =D Jag blev skitglad eftersom att jag trodde att hon hade glömt att skicka! =D Det gjorde min dag, for sure! =D

Hare<3

Av Jenny - 7 december 2009 13:37


Nu är jag hemma, första dagen det här läsåret och andra dagen under mina tre år på gymnasiet... Det tar emot kan jag meddela men vad ska jag göra när jag sov typ 4 timmar inatt tack vare hostan som vägrar ge med sig, halsontet som får piercingen att verka som en droppe i havet eller huvudet som hotar att sprängas så fort jag sitter upp... Hatar att vara sjuk...


Ska göra läxor också, med tanke på att det är en del som ska göras;  samhällskunskapen, historian, svenska, engelska och projektarbete... Orkar inte!


Jag känner mig elak också för att jag inte går till skolan eftersom att det betyder att Anna och Rosen måste jobba på PA själva, plus att älsklingen måste komma över med böcker.. Älskar henne för det, bland annat<3


Nej, nu ska jag göra läxor... Gud va roligt...

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards