|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Jenny - 12 december 2009 16:10

 

Eriks version av vinnarlåten; helt jävla underbart vackert!

Jag hejade på Calle från första gången jag hörde hans röst och Erik hade alltid varit tvåan men igår, efter att dom sjungit vinnarlåten så var det klart för mig; Erik skulle vinna =D Om man ser över det hela stora så var båda värdiga vinnare eftersom att Erik varit superb igenom hela tävlingen medan Calle gick igenom en otrolig utveckling =D Båda är hur som helst vinnare för mig =D

Av Jenny - 12 december 2009 14:47

 

Idag fyller Linnea 18 år! Grattis gumman! =D

Det firas med middag och utgång, roligt, roligt! =D

 

  

Av Jenny - 12 december 2009 14:42


Igår så hände de grejor =P

Runt 6 kom baby över och vi åt lite innan vi stack till  Marcus och Mari som va ensamma hemma för att kolla på Idol finalen =D Vi satt där med delade meningar och värmde upp för att dra till PG's. Därför missade vi vem som vann, vilket vi fick reda på senare iaf xD och efter två kannor cider så drog vi till nån lägenhet, typ 200m från Anna's xD och träffade Matte som va så stolt över sin Absint xD Sen bar det av hemåt och runt 3 vi somnade som stockar och vaknade 'imorse' kl 1 xD


Det var riktigt kul igår och det får vi göra om! =D Grattis till Erik också som vann Idol! =D

 

Idag blir det ytterligare en fest eftersom att Rosen har bestämt sig för att äntligen fylla 18! =D

Hare<3


Varför smakar det askkopp i min mun...? xD

Ovido - Quiz & Flashcards