|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Jenny - 24 december 2009 23:18


Ja, julen är väl mer eller mindre över nu? Det är ju juldagen och annandagen men sen är det inget mer med det hela.. Alla stressar upp sig över tre dagar som går skitfort.. xD Haha ganska kul egentligen!


Men nu ska jag inte bara klaga - det har varit en riktigt bra julafton i år, trots att jag inte trodde att det skulle bli det =P

Massor av klappar fick mig att le brett och några av sakerna jag fick var;

  • En laptop + väska till den =D ((Skriver från den nu =D datan alltså))
  • Strumpbyxor i massor och det var välbehövligt =D
  • 3 säsonger av L-Word =D
  • Ett jättefint halsband av systeryster!<3 + örhängen, likadana som jag hade köpt till henne =P
  • Lite smink =)
  • Pyjamasbyxor - mysi, mysi<3
  • Pengar =D
  • Presentkort på H&M<3
  • En del mer som jag inte kommer ihår för tillfället =P

Hehe ja det var väl allt för nu, julafton är snart slut och nu ska jag gå ner och spöa familjen i lite Monopol som jag gör varje jul =D

Hare<3<3


PS! Om två dagar träffar jag älsklingen igen!!<3<3<3<3

Av Jenny - 24 december 2009 12:24


Idag är det julafton och jag har ingen som helst julkänsla... japp ni läste rätt - ingen alls! Det kanske kommer allteftersom men det tvivlar jag på... PGA vissa saker så tror jag inte att den här julaftonen kommer ligga i top 3... inte ens top 10 =/


Men hur som helst - hoppas ni alla får en alldeles underbar JULAFTON och att ni får massor av presenter!<3<3<3  


GOD JUL önskar Farbror Nixon<3

Ovido - Quiz & Flashcards