|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Jenny - 10 december 2009 20:26


Nu har mamma öppnat paketen hon fick i födelsedagspresent och hon blev mycket nöjd =) En kaffebryggare, digital fotoram ((som jag inte förstår mig på eftersom att manualen är på franska!!!)), Bioterm, örhängen, lotter lite blommor och kort =D

Kaffebryggaren döpte jag till Olof för att han såg ut som en Olof =D Han va jättefin! =D


Nej, nu ska jag nog skriva lite innan jag går och lägger mig =D

Av Jenny - 10 december 2009 15:06


Det finns inte ord för hur mycket jag älskar den här videon!

Den lämnar inte ett öga torrt!<3


Av Jenny - 10 december 2009 12:45


Alltså läste i Aftonbladet idag att kaffe är bra att dricka om man inte vill ja cancer. Det första jag tänkte var 'Sa dom inte för ett tag sen att man kan få cancer av kaffe?'

Så läser man vidare och så har dom skrivit i brödtexten att det bara gäller män, och prostatacancer... Varför skriver dom då inte Kaffe motverkar prostatacancer istället för Drick kaffe - och undvik att få cancer ??? Snacka om att vilseleda!

Aja, tänkte bara störa mig lite!


Nej, mamma och pappa kommer snart hem och jag måste städa lite =P
Ska göra ett födelsedags kort till mamma också eftersom att hon fyller år idag =D

Av Jenny - 10 december 2009 12:27

 

Idag fyller min älskade mamma 48 år!

Grattis till dig - Älskar dig jättemkt<3

Mor&Far  

Ovido - Quiz & Flashcards