|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Jenny - 20 december 2009 23:08


Nu har jag pyntat granen, ensam för första året i mitt liv. Danni va inte hemma, pappa gjorde något annat och mamma orkade inte... Jag fick jobba alone! Jag tycker att det blev ganska bra, fast jag skulle velat ha lite mindre gula/guldiga kulor... Men vi hade inga fler röda, någon tappade ju något förra året eller va de nu va... =/ Hur som helst, resultatet är jag nöjd med och nu ska jag bara tvätta fejset och sen blir det sänggång =) Imorn väntar ytterligare ett par timmars spelande med Tess, vi kom ju ingenstans idag... det är pinsamt för fan!, och Kista med mamma och pappa =D

Hare<3


Här kommer lite bilder

((dom är inte dom bästa jag vet men jag har inte den bästa kameran heller -

den hade jag sönder... =/))

 

    

Av Jenny - 20 december 2009 19:39


Kom precis hem från Kista. Var där med Rosen och Oscar =) Rosen skulle kolla på skor men han hittade inga, vi åt lite och gick runt =) Det var mycket trevligt =D


Sitter och kollar på nyheterna med mamma; 15 har dött i Polen på grund av kylan och 70 000 är utan ström i USA... Och jag tyckte det var illa i Sverige... =/


Tess ska komma över senare och spela lite - äntligen! =D Nu jävlar sörrni, ni ska det vinnas! =D


Hoppas ni få en bra söndag =) Min kommer vara bra för jag har ingen skola imorn =D

Vi ska klä granen ikväll också =D Om ni är snälla kanske jag lägger upp lite bilder =P

Hare<3

Av Jenny - 20 december 2009 13:13


Shit - det är fyra dagar kvar till Julafton idag =D Helt otroligt! Längtar som fan! Inte bara för att jag vet att jag ska få min efterlängtade dator utan för att det betyder att då är det bara två dagar kvar tills jag ska träffa Baby<3


Det är verkligen jättemkt snö ute! Älskar snö<3<3 Vi har ju inte haft det på år och dar, på rikigt, så jag uppskattar verkligen att vi får så mycket, lagom till jul... Det som skulle vara riktigt typiskt dock skulle vara om allt smälte tills imorn eller den 22:a... XD Då skulle jag inte blir förvånad... Förbannad men inte förvånad!

Nej, nu ska jag inte vara sån - snön ska vara kvar, om jag så ska behöva gå omkring med en frys för att hålla den kall!


Nu ska jag avsluta det här tämligen tråkiga inlägget och fortsätta kolla på Dr. Who  - ett av de bästa programmen genom tiderna!<3

Ovido - Quiz & Flashcards