|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Jenny - 13 december 2009 15:09


Idag är det Lucia gott folk! Älskar Lucia och har alltid gjort det ((kmr förmodligen alltid att göra det också!)) Hoppas dom visar något Lussetåg senare ikväll eftersom att jag sov bort första halvan av dagen xD Söndagar är för korta xD

Julbak blir det senare också, eller kanske mer julmatstillagning eftersom att det är mat vi egentligen ska göra. Knäcken blir bara gjord om mamma och jag inte startar krig innan dess.. xD

Hare<3


  

Av Jenny - 13 december 2009 15:00


Igår var det utgång till Riddar Jakob efter en middag på Alexandra eftersom att Linnea fyllde myndig och gud va kul vi hade!

God mat var det och roliugt sällskap! Tog ett tag att komma igång och sen dansade till och med jag som fan på dansgolvet medan jag försökte undvika alla pervon xD

Hur som helst så hade jag en asbra helg! Bilder kommer sen =)

Nu ska jag nog läsa lite i boken som ska va klar i veckan...

Hare<3

((Och ja, jag vaknade nu xD))

Ovido - Quiz & Flashcards