|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Jenny - 25 december 2009 22:41


Var hemma hos farmor och farfar tidigare idag och förundrades över hur mycket två människor kan älska varandra.

Farmor bor sedan ett tag tillbaka på ett ålderdomshem men hon kommer ibland hem på helgerna och så när farfar orkar eftersom att han har diabetes och måste fixa dialyser och sånt samt att han inte är 60 längre =) HUr som helst så tar han ju hand om henne och ser till att hon har det bra, trots att han själv kanske inte alltid mår så bra...

Jag blev så glad när jag såg farfar smeka/klappa farmor på kinden för att hon ätit så bra. Alltså, tänk att två människor älskat varandra så länge och fortsätter göra det trots att de förändras tillsammans med omvärlden. Tänk att de är precis som de var för 20 år sen bara att de är 20 år äldre. Det tycker jag är vackert, att man kan älska varandra så länge, se förbi alla negativa saker och bara koncentrera sig på varför man älskar den andra och hålla fast vid det.

Av Jenny - 25 december 2009 18:23


Har precis kommit hem från farmor och farfar efter det traditionella juldagsfirandet hemma hos dem =)

Fick 500:- av dem - tackar tackar!<3 - och så blev det mer julmat.. Jag är redan trött på den.. xD

Försöker fixa lite med den nya datan också men det går inte så bra för det finns ingen CD-lucka - som jag kan hitta iaf - och det stör mig, men annars kunde jag inte vara mer nöjd =D

SKa nog fixa lite med lite bilder nu innan jag börjar städa igen för älsklingen kommer ju imorn - äntligen! =D

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards