|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jenny - 22 december 2009 23:27


Nämn något som gjorde dig glad igår: Spelade med Tess<3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov såklart!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Klickade runt på Facebook
Det sista du sa högt: typ "Var det igår Tess va här?"
Det senaste någon sa till dig: "Nej, eller jo det var det väl?"
Vad har du druckit idag: Loka
Vad var det senaste du åt: Noblessa *yum yum*
Vad var det senaste du köpte: En julklapp =P
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, snö, vitt!

Godaste glassmaken: Vanilj!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte...
Sover du tungt: Japp, när jag väl somnar!
Drömmer du mardrömmar: Sometimes =/
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb =P
Favoritklädsel: Mjukisbyxor och t-shirt
Favoritlåt just nu: Kiss & Tell - You Me At Six
Vad ser du om du tittar till höger: Granen =D
Vad gör dig glad just nu: Julafton om 2 dagar =D
Vad ska du göra härnäst: Föna håret!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, saknar Baby<3
Favoritgodis: Lakrits!
Kläder just nu: T-shirt + boxershorts<3

Av Jenny - 22 december 2009 22:56


Jag märkte inte, förrän för typ 30 min sen, att jag faktiskt gillar traditioner. Jag har en del som jag värdesätter mer än andra och konstigt nog tillhör alla julen...<3

  • Laga mat med mamma; lantlåda, morotslåda, rödbetssallad, knäck och lussebullar är de stora grejerna som vi brukar göra =D
  • Klä granen; vet inte varför men det är något otroligt lugnande med det och det finns inget som får upp julstämningen så mycket som att kolla på en nyklädd gran!<3
  • Sätta ihop änglaspelet; något som jag har gjort så länge jag kan minnas. När jag var yngre tyckte jag att det var roligt för att det var lite småklurigt men nu gör jag det bara för att det är så det ska vara

Det finns en hel del fler men jag kommer faktiskt inte på dom just nu =P

Hoppas ni får en bra dag(en innan julafton) imorn och att tomten kommer med många paket den 24:e =D

Hare<3

Av Jenny - 22 december 2009 15:31


Det är idag det! Snart är det julafton and I can't wait!

Morfar kommer över för middag som han alltid gör vartannat år och så blir det väl der traditionella Kalle Anka - tittandet och julmatsätandet =)


Gud nu bölar jag också.. Sitter och kollar på Hjälp jag är en fisk och så måste den lilla sjöstjärnan lämna Sasha, sin sjöhästskompis... Fett sorgligt - jag hatar sånna scener.. ='(


Nej, nu ska jag nog skriva lite sen blir det av att städa rummet... jippi...

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards