|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Jenny - 23 december 2009 15:17

 

Lilla farbror älskar snö! Han älskar när man skottar och han älskar när man kastar snö på honom<3 Kastar man det inte på honom så skäller han xD Här är lite bilder på när Danni va ut och skottade och jag passade på att ta lite kort =P


   

    

Av Jenny - 23 december 2009 14:09


Idag fyller Harry Judd, trummisen i McFly, 24 år!

Happy birthday to you!<3

  

Av Jenny - 23 december 2009 13:50

Öppna din SMSinbox.. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Upprepa på nästa fråga, osv.



Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
"Har ni fått julkort föresten? :-P hoppas det gick bra och spela hehe ;-) Älskar dig babylove:-* "
 


Vad gillar folk bäst hos dig?
"Aa, sen 7an typ ;-) men jag tkr den borde tåla det då haha xD"


Vilken raggningsreplik faller du för?
"I know, men i stridens hetta  så tolka jag set så vet du Heh;-):-* sorry"


Vad var det första du sa imorse?
Förlåt:-*


Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Ja, jag hoppas kunna det..."


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Jag e i birsta  hehe, har varit till morfar och lite så så det e bra :-) nice, puss:-*"


Så vad säger du under förspel?
"That hurt heh, men men ;-) Älskar dig också väldigt mkt :-* förlåt i alla fall<3"


Och efteråt?
"Oj... Hah aa:-*"


Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
"Shit. Sensation :O:O"


Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
"Okej :) Kommer snart"


Vad sjunger ditt favoritband om?
"Du vet inte hur DÖD min kropp har varit idag..."

Av Jenny - 23 december 2009 13:46


Imorn är det julafton... Någon mer än jag som inte har världens julkänsla?

Jag brukar ha det men i år har den lyckats smita. Den kom runt 19-20:e men nu är den som bortblåst... Kanske kommer tillbaka ikväll då vi varit i Kista och köpt de sista julklapparna och sen när vi kommer hem och julskinkan ska fixas + uppesittarkvällen på Bingolotto =D

Eller så kan det vara det att jag typ vet allt jag ska få i julklapp... =/


Nej, nu ska jag dricka mitt efterlängtade te och kolla på film =)
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards