|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Jenny - 11 december 2009 13:09


Som en vis person en gång sa;


Skönheten ligger i betraktarens ögon.

Av Jenny - 11 december 2009 12:54


Vad har du för bakgrund? Danny Jones och en delfin xD
Ringsignal? McFly - One for the Radio
Hur mycket batteri har du kvar? 2 pluppar ((samsung har ju inte %-systemet som bra mobiler har!))
Vem ringde du senast? Mamma xD
Vem ringde dig senast? Pappa XD
Vad står det i ditt 5e mottagna SMS? "Och jag har sjukanmält díg  :P :*
Vad står det i ditt 12e mottagna SMS? "Men då ses vi imorgon vid 7-halv 8? :) Kram

Vem är på plats 13 i din telefonbok? Jill<3
Vad har du för kontakter som börjar på E? Inga =P
Har du privat nummer? Nope =P
Vem fick du senast SMS ifrån? Baby<3
Vem är din första tagna bild på? Nixon<3
Vem är din sista tagna bild på? Hah en pajbit som Rosen och jag åt på Ävlsjömässan xD
Vem ligger på plats 18 i din kontaktlista? Mamma =)
Vad tycker du om person 22? Marcus =) Världens snällaste<3 Som en brorsa<3 Skulle inte vara den jag är utan honom ((och M&A)) ((ni vet varför xD))
Vad tycker du om person 43? Tess - barndomskompis - behöver jag säga mer utöver att vi kör vårat eget race? xD haha 
Vad tycker du om person 36? Sjukanmälning... behöver jag ens svara xD
Vad tycker du om person 57? HAHA XD Jag har inte ens så många kontakter! Jag sparar bara dom jag använder till skillnad från vissa andra xD 
Kan du ditt nummer? Heh jao, nu, efter typ 2 år med samma nummer xD

Har du lätt för att komma ihåg nummer? Verkligen inte men varför ska man kunna det om man ändå har dom som snabbnummer? xD

Av Jenny - 11 december 2009 12:47


idag så har jag ingen som helst feber, hosta viseligen då och då men inte alls lika grovt som förut och snuvan är mer eller mindre borta! Om jag säger såhär, hade det varit skola imorn så hade jag gått =P

Men det är det inte; imorn fyller ingen mindre än Rosen 18 år! och det ska firas! =D Längtar som fan och är überglad över att jag bli frisk! =D

 

Men ikväll är det Idolfinal som gäller och guuuud va spännande det ska bli! =D Ska se det hela hos Marcus och Mari och sen dra till PG's om vi orkar med det =P

Sen sover min baby här - äntligen!<3

 

Nej, nu ska jag nog passa på att göra lite läxor när man ändå kan så slipper man ha ångest i helgen! =P

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards