|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Jenny - 17 december 2009 21:31


Nej, nu är det dags att sova =) Imorn ska jag inte vara trött - det är just skolavslutning for fucks sake xD

Sen ska baby sova här och vi måste ta väl vara på tiden eftersom att hon åker upp till Norrland över jul.. Gonna miss her!


Sov gott på er och hoppas att morgondagen blir bra =D

Hare<3

Av Jenny - 17 december 2009 18:12


Jag vet inte vad som har hänt - jag har fått någon sorts mersmak för att göra om på bloggen och såhär blev det =P Hah hoppas ingen får synskador av textfägen men jag tyckte om den =P

I hope you like it =)
Hare<3

Av Jenny - 17 december 2009 13:38


Skit så här mycket har det inte snöat på flera år! Inte som jag kommer ihåg iaf! Men jag är inte den som klagar, jag älskar snö<3 Det kan dock vara lite läskigt att vara ute i trafiken i det här vädret =S Dom ska ju ställa in busstrafiken nu också i Järfälla på grund av snön. Tur att vi har jullov imorn i alla fall så vi slipper drabbas så där jättemkt =) Men det har säkert snöat närmare 10 cm idag... Ö

Men efter engelska redovisningen, som jag fick MVG på så åkte jag och Anna in till Kista och jag fixade det sista på julklapparna =D

Nu blir det nog av att börja lite lätt på religonsläxan så jag slipper kämpa med den på lovet och detsamma gäller psykologi frågorna =) Sen kanske jag har tid att skriva lite innan jag måste städa mitt rum.. Började igår och jag är långt ifrån klar!

Av Jenny - 17 december 2009 09:05


Nja eller kanske inte riktigt men det är dagen före skolavslutningen så =)

Det är en kort dag idag, skulle egentligen slutat 15.15 menn eftersom att läraren vi har i dom två sista lektionerna är borta och vi har redovisning på engelskan så har vi bara 20 minuter i skolan idag =)

Så efter den blir det av att åka in till Kista och fixa det sista på lite julklappar och sen hem igen för att slappa och njuta av att skolan är slut för den här terminen =)


Hoppas att dagen går som smort för jag orkar inte med en massa skit och att det inte är så mkt folk i Kista, orkar inte trängas med dom...

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards