|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Jenny - 27 december 2009 22:41

 

Kan man älska en person men samtidigt vara kär i en annan?
Eller är det helt omöjligt?

Av Jenny - 27 december 2009 18:05


Jag vill inte ens veta hur mycket jag har lagt på mig nu under jul och skiten är inte ens över än..

Men efter nyår - då blir den nya tag och andra bullar. I år ska jag fan hålla mina nyårslöften och nu har jag tre morötter för at göra det. Plus att jag har ett roligt nyårslöte i år som vissa kommer känna igen och jag påstår inte att jag inte har tagit det från någon men va fan - om jag tycker att det passar mig måste jag väl få använda det, eller?


Har skrivit i snart 2 timmar och jag kommer framåt i alla fall =) Trots att jag inte har Word på den här datan.. Jag måste skriva i WordPad och den har ingen stavningskontroll, det stör mig eftersom att jag är van vid att inte behöva ändra 'wiht' till 'with' =P


Nej, nu ska jag nog kolla på en film innan jag hjälper pappa lite =)

Hare<3

<3

Av Jenny - 27 december 2009 16:19

 

Endast rösten får mig att rysa. Det finns inget vackrare<3

Av Jenny - 27 december 2009 15:35


Anna gick precis hem. Hon sov här och det var alldeles underbart =D

V badade, spelade spel, kollade klart på säsong 2 av L-Word, åt godis, myste hehe och bytte julklappar =D Det var verkligen jättemysigt =D


Imorn blir det Stan och Kista med Anna och Tess =) Måste ju hitta ett par jeans och kanske någon cardigan eller nåt =D


Nu ska jag kolla på lite TV eller skriva eller nåt och sen så blir det väl bara mys med familjen<3 Saknar Anna redan..<3

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards