|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Jenny - 1 januari 2010 16:15


Igår firades nyår med kompisarna, eller några av dem i alla fall, hos Oscar =) Det var kul till en början innan det spårade ur en hel del men i det stora hela tycker jag att det har varit väldigt trevligt =D


Sen tog vi, tack vare Lotta, taxi hem och det nya året, kl 4, började bra - jag sprang från henne med Anna - inte för atf få motion - utan för att jag höll på att frysa röven av mig - det var olagligt kallt igår!


Hur som helst så sov Anna hos mig och vi vaknade idag kl 2 typ -.-

Ska bara ta det lugnt idag, orkar inte med något annat! Ska kolla på film och bara njuta =) Det är ju trots allt bara 6 dagar kvar av lovet... ='(

Nej, nu ska jag skriva lite =)

Hare<3


Lite bilder från kvällen - dom blev inte så många med tanke på att kameran glömdes bort i jackfickan =P

  


 


         

Ovido - Quiz & Flashcards