|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Jenny - 30 januari 2010 18:47


Danny tredje låt han sjunger i Popstar to Operastar...Inte lika bra som de två tidigare veckorna men det var helt okej...<3

Han var dock nära att åka ut så Step it up Mr. Jones, du kan inte åka ut nu!

Trots at sången inte var lika bra som förut så va han fasen i mig lika het!<3

Av Jenny - 30 januari 2010 18:40


Igår var det utgång med gänget efter middag hos Mia<3 Det var mycket trevligt och jag hade väldigt roligt :D Det blev lite kaosartat mot slutet men är man 18 år kan man ta sig hem själv från stan, tro mig!


Vaknade hos Anna imorse på världens sämta humör - drömde att Anna och Linnea fick ihop det och enligt dem va det mitt fel! :O

Sen bar det av till mig där humöret blev bättre och älsklingen och jag mös lite, kollade på TV och så innan hon skulle hem igen :P Följde med henne och köpte godis till mig och Danni på vägen hem ^^

Nu ska vi snart kolla på 2012 :D

Hare<3


Lotta, du är världens sötaste!<3

Ovido - Quiz & Flashcards