|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Jenny - 16 januari 2010 14:08

 

Nu börjar jag bli riktigt irriterad på det där! "Om det är okej med dig?" "Om du vill?" "Om du tycker så?" Visst det kanske är bra om det finns en chans att jag inte tycker så men att fråga detta om allting, allt!, börjar göra mig riktigt irriterade och snart blir jag arg!

Det är klart att jag vill, det är ju för fan självklart!

Av Jenny - 16 januari 2010 13:50


Idag ska jag vara med Cissi :) Hon ska sova här och äntligen får hon träffa Nixon :D

Ska nog göra lite läxor nu medans jag kan, för jag har en känsla av att det inte blir några läxor gjorde imorn eftersom att det är söndag xD SKa nog läsa lite

 psykologi så spaar jag religionen till ett senare tillälle ;P

Hare<3


Kolla vad jag hittade :D Har längtat som dan på att det här klippet skulle visas :D

Är han inte alldeles underbar!<3 Lite kritik bara - vem fan klädde på honom?!

 

Ovido - Quiz & Flashcards