|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Jenny - 18 januari 2010 21:28


Idag har varit en busy day i mitt liv. Jag vaknade på bra humör och det satt i tills vi hade svenska där jag inte fattade var vi höll på med. Sen skulle vi prata om Polen och då blev det bra igen. Sen var det dags för engelska, lika kul som alltid och sen, sen var det bara att pallra sig till tandläkaren... Hade ett hål, men de visste jag redan... Så börjar tanten tala om för mig hur man ska borsta tänderna; jag kan tala om för er att det var en riktig 'Aaa-haaa' upplevelse; "Är det så man borsta tänderna? Då har jag gjort fel i 18 år!!!"

Sne var det bara hem och vända innan jag skulle tillbaka till skolan för öppet hus, något som visade sig vara riktigt kul när man lekte Star Wars med blommor och klappade händer ^^

Nu är jag äntligen hemma.. Borde plugga men jag orkar inte. Skymtar jag redan skoltröttheten??? :O

Nej, ju ska jag skriva lite innan jag takckar för mig och släcker lampan för att sova en underbar natts sömn!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards