|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Jenny - 26 januari 2010 18:20


Hur vet man att man inte har något liv?

Svar: Man blir uttråkad när man inte har några läxor att göra.

Jag har inget liv ^^ Hahah nej men det finns inget att göra. Har stängt in mig på rummet; håller på med ett kollage ((sp)) men det går inge bra.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Men det löser sig nog :)


Idag har vi bara haft svenska och historia i skolan sen bar det av till Engelska skolan för att göra fler enkäter med 9:orna, det gick bra och sen gick ja till Anna. Mös lite och kollade på typ halva I am legend, fett sorglig film!

Nu ska jag nog fortsätta med kollaget innan jag äter middag och sen kanske det blir en film eller nåt. Vi har ju trots allt inga läxor :D

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards