|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Jenny - 13 januari 2010 18:37


Nu är jag snart klar med ansökan, bara två småsaker kvar :) Fick brevet från Peter och det kunde inte blivit bättre :) kommer jag inte in nu är det helt och hållet på grund av mig själv... Han hade t.ex skrivit att det var ett privilegie att ha mig som elev :D Made my day! Klar med min egen skriv del också, måste göra IELTS testet också.. vill inte!


Idag hände det inte så mycket - lärde mig inget på psykologin, samhällskunskapen satt vi i datasalen och detsamma på projektarbetet. Vi jobbade i alla fall lite på PA men inte så mycket som jag hade hoppats ;P


Nu är jag hemma, har ätit och ska plugga huvudet av mig! Har bestämt mig för att göra klart samhällskunskapen och religionen idag så har jag skiten klar och kan fokusera på psykologiprovet som är nästa vecka... Jag kmr fan inte kunna.. Shit kom precis på att vihar redovisning i historia imorgon... Skit - aja den är det väl bara att köra på, det bästa man kan... :S


Nej, nu måste jag plugga - och jag har bestämtmig för att inte ens öppna Facebook, då kmr jag verkligen inte plugga xD

Hare<3

Av Jenny - 13 januari 2010 18:32

 

There's a reason for me lovin' this man<3

1. Hans personlighet - världens sötaste<3

2. Hans röst - sent from heaven<3

3. Hans utseende - hallå; he's gorgeus!

Från 0.43 är det bästa - blir man sötare??

Ovido - Quiz & Flashcards