|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Jenny - 28 januari 2010 21:03


Idag har varit...hmm, en blandad dag! Det började med att man plogade sig själv till bussen som va 1o min sen, sen kmr man försent till engelska, tvingas ta på sig att göra redovisning nästa vecka, somnade nästan på svenskan ((gjorde det inte för att jag höll på att kissa på mig)), kom hem och var på det sämsta humöret i historien, tränade lite och sen kom tant röd på besök... Weee!

Hoppas bara att morgondagen blir bättre för då är det bara en lektion, ska till Kista med Rosen och sen blir det utgång med gänget för Mia fyller år och sen så sover jag hos älsklingen<3


Nu ska jag nog kolla klart på American Pie och skriva lite och sen blir det sovmorgon eftersom att vi är lediga imorn :D

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards