|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Jenny - 20 januari 2010 21:25

 

Japp, nu ska jag börja plugga... jag känner på mig att det kommer bli typ 10 min och sen är jag "för trött" eller nåt... eller så börjar jag skriva... :S

Av Jenny - 20 januari 2010 20:45


Alltså vad kan man säga... Danni och jag kollade runt lite och titta vad vi hittade xD kan vara för att båda är trött som fan men roligt var det!<3

Tyvärr fungerade inte klippet här på bloggen men klicka på länken så ploppar den upp :D


Oh my...

Av Jenny - 20 januari 2010 18:59


Imorse kändes det som om jag vaknade från de döda. Så trött var jag. Det tog mig 15 min att fatta att jag va i min egen säng och att de var Anna bredvid mig.
Sen så bar det av till skolan, gjorde ingenting på samhällslektionen, skulle lika gärna kunna sovit 2 timmar till, åt lunch på Hao Men, gjorde ingenting på religionslektionen, utom snackade med klassen på Facebook, och sen så på projektarbetet så gjorde jag lite, plus dödade Linnea på Quadra Pop ;P


Nu har jag varit på Friskis & Svettis och ska snart göra lite mer religion och psykologi.. har ju trots allt prov på skiten imorn.. Vill inte.. -.- Orkar inte!


Baby sov här inatt btw - lika mysigt som alltid och jag can't wait tills jag får sova med henne igen<3


Nu ska jag fixa en spel-lista med Danni innan jag fortsätter med läxorna, som jag inte ens börjat med ^^ Bara jag som märker en tendes att försöka undvika skiten??

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards