|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Jenny - 31 januari 2010 21:23

Är det något på denna jord som ger mig gåshud så är det den här versionen av den här låten...

Helt otroligt vackert<3

Haha ja eller den här versionen av den här låten...

Simply magical!<3

Av Jenny - 31 januari 2010 14:08


Ja kom precis på att jag har haft min blogg i över 1 år nu :D Jag skrev första inlägget 20 januari förra året :D

Och bara för att mitt första inlägg hade en bild på McFl så tänker jag lägga in en i det här inlägget :D

Hare<3


   Best band ever!<3<3<3

Av Jenny - 31 januari 2010 12:16


Ja, en ottolig smärta i ryggen! Dannis kompisar från V-vik kom hit över helgen och det betydde att jag va tvungen at sova hos Anna i fredags och sova i pappas säng igår ;P Han är ju som sagt i Iran så han klagar nog inte ;P Men det är en enkelsäng och är man van med en dubbel så gör det ont ^^ Haha jag låter fett bortskämd... Men inte alls som dom där bratsen i My Super Sweet 16 för jösses vad dom är bortskämda! Sånna ska man skjuta! ^^


Vi kollade på Män som hatar kvinnor igår och det var riktigt bra, vill se Flickan som lekte med elden nu :D


Ska försöka pussla ihop en sammanfattning till historian idag och sen så ska jag nog kunna klara av att inte avlida av att kliva upp imorn för ärligt talat, jag är trött som fan!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards