|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jenny - 12 januari 2010 19:35

 

Ena sekunden går det bra, då tänker jag inte alls på det. Nästa sekund är värre eftersom att jag då inte kan släppa det alls. Varför kan jag inte bara bestämma mig för hur jag känner, bestämma åt mina känslor och köra på det som bestäms? Nej, istället väljer jag den som känns bäst för tillfället, istället kör jag på den som passar humöret. Men jag kan inte fortsätta så länge till för snart är det för sent för att ångra sig. Snart är det försent...

Av Jenny - 12 januari 2010 16:15


Shit vad jag är trött! Sov som sagt 2 timmar inatt och när pappa väckte mig imorse ville jag be honom dra åt helvete och låta mig sova klart. Kommer till skolan trött som satan! Får reda på att jag har fått VG på historian, men jag fick henne att ändra sig så jag har chans på ett MVG. Fick MVG på samhällskunskapen också - helt otroligt!

Ska kolla lite med Skottland, maila lite folk, göra religion, historia, samhällskunskap och psykologi... Snark!


Ska nog ta och äta något först, jag är hungrig xD

Hare<3

Av Jenny - 12 januari 2010 07:08


Jag kan lova att idag blir sen seeeeeeeeeeeg dag... 1,000 timmar svenska och historia nu på morgonen och sen filosofi och samhällskunskap. On top of it all så börjar vi 8.30 - dagen är som upplagd att man ska somna, minst en gång!


Jag sov typ 2½ timmar inatt... Somnade runt 4 =/ Vet inte varför, kunde bara inte sova. Hade för mycket i huvudet. Ska till SYV idag och prata om Skottland, ska leta upp Peter för brev, överleva dagen i helhet, komma hem utan att somna på vägen, förtsätta med religionen och börja öva på psykologin... Bara jag som ser en, förhoppningsvis avvand, vana att skjuta upp saker... =/


Nej, nu ska jag dricka min gigantiska kopp te och njuta av att jag inte behöver gå ut i kylan till bussen förrän om 40 min!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards