|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Jenny - 21 januari 2010 17:26

  

:O Ingen kan gissa vad jag just gjorde!! :O

Jag chattade med Danny Jones! Jo, det är sant!  :O Jag frågade en fråga och han svarade :O Shit... ja trodde jag skulle dö ^^ haha

Nu måste jag plugga xD hah hoppas det går bra men det är ju inget vi ska hoppas på ^^
Hare<3


Danny är med i Popstar to Operastar på fredagar på brittisk TV :)
Love him to death!<3

Av Jenny - 21 januari 2010 16:33


Plugg plugg plugg... Nu när jag äntligen vet vad jag ska skriva så kommer alla proven -.- Ett okej, men det är ändå ett för mycket :/

Ska plugga som fan nån timme nu och sen får ja skriva lite, sen plugga igen osv :) Hoppas det funkar ^^


Hoppas ni har haft en bra dag, jag har bara varit i skolan och njutit av den otroligt goda lunchen vi får - blodpudding el. potatis buller a.k.a pest eller kolera!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards