|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Jenny - 4 januari 2010 21:43


Nu har jag kollat på sista avsnittet av 3:e säsongen The L-Word och jag säger bara; Oj, oj, OJ! Vilken serie, vilken säsong och gud va irriterad jag blir!

Vissa personer vill man döda och andra vill man krama, vissa skrattar man åt, andra gråter man med. Det finns ingen serie, någonsin som hag berört mig på det sättet som L-Word har gjort! Shane in my heart forever, even though you fucked up - big time!


Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag städa, det ser ut som om en bomb här... =(

Hare<3


  

Av Jenny - 4 januari 2010 00:16


Shit alltså! Kom precis hem från Kista efter att ha kollat på Avatar och jösses vilken bra film =D Den va helt otroligt bra animerad och verkligen spännande, rolig, läskig, romantisk och allt annat på en gång! <3 Jag måste se den igen!


Nu ska baby och jag kolla på L-Word, gonatt på er!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards