|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Jenny - 22 januari 2010 23:35

 

Till och med vackrare än förra veckan!<3


Vid 3.28 och framåt = moment of intense goose bumps!

Av Jenny - 22 januari 2010 21:55


Finally! Äntligen är religionen klar! Precis i tid för mig att kolla på Popstar to Operastar :D Awesome! Ska bara skicka in den så att jag inte glömmer det; det skulle vara fail, att göra klart den i tid men glömma att skicka in den ^^ Typiskt något som jag skulle göra ^^


Jaha, om man ska ta och skicka in den nu då så hinner man kanske kolla en sväng på facebook innnan P2O börjar :D

Hoppas ni får en bra fredagkväll :P

Hare<3

Av Jenny - 22 januari 2010 17:29


Idag har varit en konstig dag... Började skit pga av vissa ((känn dig träffad!)) fortsatte bra när man kom till skolan och sen när man kom hem va de skit igen... Den stack man till Anna, då blev det bra, sen kom man hem igen och skiten kom tillbaka... Orkar INTE! Klimakteriet AB!


Nu ska jag göra klart religion, inte det lättaste när man inte har Word på datan... -.-'
Hare<3


You're my saviour, you know that right?

Av Jenny - 22 januari 2010 14:12


Du är feg. Det är allt du är; feg.

Ovido - Quiz & Flashcards