|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Jenny - 2 januari 2010 23:49

 

Vad skulle man inte göra för att vara lika vacker som Katherine Moenning?

You're truly a source of inspiration to me<3

 

 

Lika vacker i klänning...

    

...som i jeans och en tröja!

Photoshoot eller inte...

  

...alltid strålande vacker!<3

   

Av Jenny - 2 januari 2010 21:45


Började precis lite lätt med religionen som vi fått i läxa för vi ska välja ett område inom religion, samhälle och politik. Jag har valt kristendomens och islams syn på homosexuella i samhället. Jag sökte lite på google och hittade det här;



"Jag fick ytterligare en fråga om homosexualitet, vad jag trodde att homosexualiteten berodde på. Jag menar att homosexualitet kan smitta och jag svarade att homosexualitet dels beror på att en del barn som blivit våldtagna av pedofiler själva har hamnat i homoträsket och fått ett stort lidande. Jag sa att jag ansåg att barnen skall uppfostras av föräldrarna och inte av homosexuella som kanske utnyttjar barnet. Jag menar också att när det gäller adoptivföräldrar är det självklart att man inte skall äventyra barnens liv genom att tillåta homosexuell adoption."

 - Veli Sergei


Då är min fråga; vafan?! Hur kan en person ens tänka så? Att bara för att man blivit sexuellt utnyttjad av någon så blir man homosexuell. 1) Jag vet en hel del personer som blivit sexuellt utnyttjade och de är inte homo-, bi- eller transsexuella någonstans och det var inte heller personen som gjorde det mot dem. 2) Jag är homo/bi-sexuell och jag har inte någonsin blivit utnyttjad på det sättet. Visst det kanske stämmer in på vissa att man söker sig till samma kön som utnyttjade en men man kan inte säga att homosexualiteten beror på det. Det har absolut ingenting med det att göra.

Jag blir så sjuk irriterad på sådanna människor och jag känner att under tiden jag kommer arbeta med det här kommer jag brusa upp mer än en gång!


Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll ;)

Hare<3



Kärlek är det vackraste som finns, oavsett könet på personerna som delar den<3

       

Av Jenny - 2 januari 2010 16:12


Sov som sagt ingenting inatt eftersom att jag av någon anledning inte kunde sova. Detta betydde en helvetisk morgon eftersom att jag inte ville sova efter kl 8 för att jag då inte skulle kunna sova ikväll... Men jag somnar och vaknar kl 3... Jag kommer inte kunna sova inatt heller =(


Vi ska äta kyckling idag, något som jag har längtat efter - länge!!!<3

Nu ska jag fortsätta skriva, är snart klar =)

Hare<3

Av Jenny - 2 januari 2010 06:19

 

Ärligt talat så börjar jag blir orolig. På riktigt den här gången. Det är mer eller mindre det enda jag tänker på och jag vet inte om du vet det eller inte. Eller det är klart att du inte vet men jag vet och jag vill så hemskt gärna bara att du ska svara, bara några ord räcker, bara så att jag vet.

Jag skulle inte klara av om du försvann, du har betytt för mycket för mig, du har varit för mycket för mig. Du har hjälpt, förstått och lyssnat för mycket för att kunna försvinna såhär, nu.

Nu av alla gånger när det är så mycket jag vill prata med dig om. Nu när allt händer. Nu när jag verkligen behöver dig.

Du ska veta att jag saknar dig otroligt mycket, mer än jag vågar erkänna för någon annan eller mig själv. Saknar dig och vill att du ska komma tillbaka...

 

Saknar dig<3

Av Jenny - 2 januari 2010 06:15


Har inte sovit en blund inatt.... Vet inte varför jag inte bara kan somna.. Det är sjukt irriterande. Men jag har i alla fall skrivit väldigt mycket och så har jag lyssnat på musik ;P hehe


Kom precis på att on en månad har älsklingen och jag varit ihop i 2 år<3 Och om 43 dagar fyller jag 19 år =D Awesome!<3


Nej nu ska jag skriva lite mer, I'm on a roll xD

Hare<3

Av Jenny - 2 januari 2010 03:50


Så jag kollar på skor och skriver istället xD Asså jag har inte några som helst pengar nu men om jag hade det skulle jag definitivt köpa dessa, dom och helt klart detta par! Älskar vartenda ett... Livet hade varit enklare om man varit rik...

Men nu ska jag sluta deppa över dojjorna så ska jag fortsätta skriva - är snart klar =D

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards