|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Meningslös förändring...?

Av Jenny - 5 januari 2010 01:10



Vet inte men av någon anledning känner jag verkligen för att göra om min header , igen xD Jag tycker inte om det jag har nu - det är så blå... Vill ha en som går lite mer i lila...eller grönt kanske - vet inte... Va tycker ni?

Jag kan verkligen inte bestämma mig.. =/ Har annat att göra egentligen men jag känner för att leka lite i Photoshop och jag vet inte vad annars jag ska göra eftersom att jag har tröttnat på att göra meningslösa fan-pics...


Allt känns egentligen ganska meningslöst för tillfället... Det finns typ ingenting som jag verkligen längtar till längre, allt känns så lång borta, så oåtkomligt och det spelar ingen roll vad det är, även om det kommer eller inte, så känns det som om jag inte förtjänar det, som om det inte är för mig eller som om jag bara inbillar mig, att det skulle vara för bra för att vara sant.


Jag vill ha förändring. Vet inte om det är behovet av en ny header som talar men jag vill ja förändring och det är nu! En ny hårfärg, frisyr, kropp, humör, vilja... Vet inte - det känns bara hopplöst.


Baby läste brevet som jag ska skicka med ansöka till Skottland idag också... Vet inte... Det kändes inte som om hon va 100% ärlig...

Jag är inte nöjd med det i alla fall... Vet inte om det är engelskan det är fel på eller om det är upplägget eller innehållet men något är det och jag gillar det inte!


Aja, ska inte trötta ut er mer med det nu - ska nog skriva lite eller kanske börja på 4:e säsongen av L-Word... måste ju veta hur det får för X och Y! Måste veta! Om det inte funkar mellan dem hoppas jag utför ett stup - allvarligt talat!
Hare<3

 
 
Baby

Baby

5 januari 2010 15:42

Tack... ^^ Du är bara för blind för att fatta att det är bra skrivet och du har en massa saker att glädja dig mot och se fram emot, ryck upp dig nu älskling, älskar dig mest av allt (L)(L)(L)

http://www.stargirl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards