|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Första skoldagen!

Av Jenny - 11 januari 2010 15:35


Så var första skoldagen avklarad... Bara X antal dagar kvar...

Pratade med Peter idag också och han ska skriva brevet nu som ska in med ansökan, ska till SYV imorn också och prata lite =) Grahn kom tillbaka idag också btw =D Jag har saknat henne som bara tusan!<3

Fick VG på Nationella Provet också.. Är inte så jättenöjd men jag gjorde inte mitt bästa på uppsatsen... Fast jag vet att om en lärare som inte hatade mig hade fått bedöma den hade jag inte fått VG...=/ Aja, gjort är gjort och jag har ju fortfarande chans mitt MVG så =D


Ska träna med Danni ikväll också, första gången på Gud vet hur länge... Innan dess ska jag dock försöka hinna med att starta lite lätt på religionen eller plugga lite psykologi... Vill inte ha någon av om - men ingen av dom framkallar lika stark ångest som filosfin gör för tillfället... Jag vet fan inte ens vad vi ska ha prov i... Det är inte förrän om någon vecka men man vill ju gärna vara förberedd, eller?


Nej, nu måste jag sätta fart med religionen - skjut mig!

Hare<3


Pixie Lott - Use Somebody<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards