|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Speciell dag??

Av Jenny - 15 januari 2010 10:31


Idag är det en mycket speciell dag... Eller nej det är det inte, men det känns så. Vaknade knappt imorse och sen sov jag 20 min för länge så jag får skjuts av pappa :) Sen så blir det psykologi och religion innan Anna och jag ska dela ut lite CV:n men sen vet jag inte vad som händer... :S jag har en känsla av att jag kommer ha tråkigt som fan idag... :( Hatar det...

Men trots detta så känns det som en speciell dag, vet fortfarande inte varför... Kanske för att det är en kort dag, för att det är fredag, för att.. som sagt, vet inte ;P Någon som vet varför det skulle kunna vara en speciell dag??


Nej, nu blir det av att lägga på lite smink innan vi åker :)

Hare<3

 
 
Baby

Baby

15 januari 2010 17:11

Daah, du får träffa mig ^^ hehe nej då men..(L)
Det är ju idag ansökan ska vara inne :D
Älskar dig, mest av allt (L)(L)(L)

http://www.stargirl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards