|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny - 28 oktober 2009 16:11


Nu så är det gjort! :O Jag har ett hål i tungan med en stav igenom!

Det var inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara, även om det känns lite läskigt och ovant, plus att det börjar svida lite lätt nu =P

Tess den lilla ängels förjde med mig och var 'lite' moraliskt stöd xD Han som tog hålet var jätteduktig och han lugnade verkligen ner mig =D Fick en puss på kinden och 50:- rabatt för att han tyckte att ja va så duktig! =D


Nu är jag hemma och läste precis igenom skötselinstruktionerna och jag blev lite förvånad över vissa saker;

  • Skölj munnen med Listerine 3 ggr om dagen - WTF!? Jag hatar skiten och att behövs ta det nu när ja har ett sår i käften! AJ! XD
  • Undvik rökning, snusning, stark mat och alkohol under de två första veckorna - jag klarar mig utan för evigt =P
  • Undvik oral kontakt under hela läkningsperioden = 6 veckor! - Ska ja inte kyssa baby på 6 veckor!? Han snackade bara om oralsex, inte om kyssar.. hehe men man kanske ska undvika allt utom pussar i nån vecka iaf... vill ju inte att de ska bli infekterat =P Stackars baby bara<3 Stackars mej xD
  • Sug på is de kommande 12 timmarna XD Hahah Tess och jag fixade ständigt nytt isvatten, trots att dom ska ha  3 spänn för det på Donken! Kostar vatten verkigen så mkt?!

Självklart kommer lite bilder också ;P

      


Nu tänker jag nog hämta ett glas med is och sätta mig och skriva =P
Hare<3

Av Jenny - 27 oktober 2009 23:11


Idag vaknade jag bredvid älsklingen min!<3 Tröttnar aldrig på att göra det<3

Hur some helst så mör vi lite hehe och sen så var det dags att käka lite brunch innan Rosen kom över. Vi hann med en dusch också innan hon kom och vi snackade väldigt lite PA som det var menat att vi skulle göra ;P Sen va de dags att dra till jobbet och jag lyckades sälja 3! Personlig rekord! =D Nästa gång blir de fan inte mindre än 3!


Ska kolla upp en tattoo studio och med att Tess ska med mej när ja piercar tungan imorn, om dom har några tider - hoppas verkligen det! Vill ha min tunga piercad - nu! hah


Nej, nu ska jag nog ta och skriva lite och sen ska ja sova - ska ju upp och träffa Tess 12 imorn! Kvinnan e galen, vem fan e uppe 12 på höstlovet?! XD haha

Hare<3

Av Jenny - 26 oktober 2009 13:19


Nu har Danni och jag bakat chockladbollar xD hahah vi blec så sugna på något sött att vi släpte alla hämningar och satte igång ;P Det tog typ 10 min - max - och de blev 15 st xD hah vi gjorde en hel del fetton och det blev lite misslyckat eftersom att vi använde Becel istället för margarin xD Men det blev bra och enlig Danni, som smaskade deg, så blev dom goda =) Jag ska smaka senare, när dom stått i kylen och stelnat lite =P


Snart kommer älskling, om hon inte ångrat sig... Vi har tjafsat ganska mycket på sistone och det känns inte bra alls... Jag vet inte varför men jag är jättelättretad just nu och det går ut över henne. Jag vet att jag inte kan säga förlåt för att jag har sagt det så många gånger och det är inte hennes fel. Jag älskar henne så mycket, så varför låter jag det gå ut över henne när det är andra jag egentligen vill vara arg på? Jag hatar mig själv just nu - varför är jag så elak som jag är? Jag vill inte vara som jag är just nu, vill inte låta det gå ut över henne. Varför just henne? Den mest harmlösa människan, som älskar mig genom vått och torrt? Älskar ju hennes mest av allt och kommer alltid att göra det<3 Förlåt...

 

Nu ska jag nog skriva lite till och sen så ska jag nog fixa håret, ser ut som skit ju nu ;P

Hare<3

Av Jenny - 26 oktober 2009 12:08


Bara för att jag vill vara med dej så blir det fel. Bara för att du inte tycker som jag så blir det fel. Bara för att vill göra si, och jag så, så blir det fel. Varför blir det fel? Jag älskar ju dej och vill inte tjafsa...Det är så otroligt onödigt. Det känns bara som om du hela tiden måste ha hjälp. Som om du inte vill själv. Som om du kan men inte göra det ändå. Varför?

Det funkar på mitt sätt men ändå så vill du inte välja det. Du väljer hellre den lätta vägen. Den vägen som inte kräver något.

Jag vet inte men det känns som om du inte vill. Jag vill att du ska vilja men vill inte att du ska göra något du inte vill... Jag älskar ju dej<3

Av Jenny - 26 oktober 2009 10:57



Man ligger och drömmer en underbar dröm och så blir man väckt och tvingas kliva upp... Händer inte det alltför ofta? Det hände imorse... Pappa ringde och sa att ja va tvungen att kliva upp för att nån ventilations snubbe skulle komma och det suger! Så nu är jag uppe och väntar, ska nog skriva lite sen också heh


Dagens to-do lista!

  • Snubben ska komma
  • Äta brunch
  • Anna kommer
  • Åka till jobbet
  • Sälja minst 2, minst!
  • Komma hem och äta
  • Förmodligen mysa lite med älsklingen eftersom att ho sover här, heh =P
  • Sova!

Det var nog allt, det fylls förmodligen på men va fan, man kan ju inte veta allt här i livet =P
Hoppas ni får en bra dag där ute,

Hare<3

Av Jenny - 25 oktober 2009 21:50


Oj oj oj..är jag trött eller vad?! Men det var kul som fan och trots att de va en hel del idioter man fick prata med så var det även en hel del trevliga och snälla människor =D

Jag sålde 2 - mest av alla nybörjare! Men jag tror inte att det berodde på skicklighet - det var nog mest tur! XD Men Jag hoppas på att sälja minst lika många nästa gång, dvs imorn, och sen att det bara blir bättre =D

Efter jobbet ((haha jag kan faktiskt säga så nu XD)) så åkte jag och Rosen in till Kista och mötte Viktor, Rosen bjöd på blåbärspaj (tack gums<3)) och sen kom pappa och hämtade mej, och nu sitter jag här xD

Jag ska nog ta och skriva lite innan jag går och lägger mej, är trött som fan och har en sjuk huvudverk!

Hare<3

Av Jenny - 25 oktober 2009 12:58


Om 25 min ska ja gå till bussen och om 2 timmar börjar jag min jobbdag på nya, och första, jobbet =D Jag är grymt taggad men sjukt nervös och jag hoppas verkligen att jag kommer göra bra ifrån mig!
baby kollade precis upp busstiderna till mej eftersom att mitt internet va totaldött men såklart så började det fungera nu ;P Tack iaf baby!<3


Nej nu ska jag nog ta och borsta tänderna och sen bär det av till hållplatsen!<3

Av Jenny - 24 oktober 2009 16:52


Sitter och väntar på att Rosen ska komma =) Går nog och möter henne så får Nixon en liten promenad när vi ändå är på gång =P Men hennes tåg kmr inte fram förrän kl 5 och sen så går bussen inte förrän halv 6 ((helt otroligt!)) så jag ska väl passa på att ta en kopp te eller nåt och skriva lite till, innan hon kommer =P


Jag vet inte varför men det känns som om det är söndag idag... Det känns som om det är skola imorn och som om vi har något viktigt att göra. Det kan ju bero på att jag är nervös. Och jag är ju nervös eftersom att det är min första jobbdag imorn.. Guuud, tänk om jag gör bort mig totalt. Tänk om jag inte säöjer någonting... Ångest! Måste verkligen plugga manus senare ikväll...kan inte göra något annat eftersom att jag inte har gjort det än.. hehe


Nej nu ska jag nog göra lite te och sen så bär det av att hämta Rosen vid bussen =D
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards