|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny - 7 oktober 2009 16:13


Dagen började alldeles underbart med att man vaknade bredvid älsklingen<3 Ni som vet, vet att det är det underbaraste som finns - att vakna bredivd personen man älskar mest av allt i hela världen. Även om man vaknar på fels ida så är det rätt sida eftersom att den man älskar ligger bredvid... Jag vet inte hur jag ska förklara, jag tror inte att jag kan förklara.. Aja, älskar henne mest av ALLT i alla fall<3<3

Åter till min dag, vi ko till skolan, hade sam, psykologi och projektarbete... Guuud va tråkigt! Vi fick fan läxor i alla ämnen... Man märker att skolan börjar komma igång på riktigt nu när läxorna droppar in en efter en.. men vi har ändå inte så mycket, inte jämfört med samma tid förra året... jösses! Och vi har inte lika mycket som beteendevetarna, stackarna.. Dom har ju tre extra ämnen i år när vi bara har ett =D

Hur som helst - nu måste ja göra läxor;

Samhällskunskap [/]

Psykologi [X]

Projektarbete [X]

Svenska C [X]

Religion [ ]

Det roliga ((eller inte..)) är ju att det bara är prov och uppsatser... Inte ens en vanlig liten läxa =( bajs...

Aja nu måste jag göra något utom tråka ut er xD
Hare<3

Av Jenny - 6 oktober 2009 17:39



Jag tog en liten promenad med Anna och Nixon idag och vi passade på att ta med oss kameran så att det kunde fotas lite =D Då vi kom hem så tillagade jag en kopp varm chocklad ((ställde en kopp mjölk i micron)) till Anna och fixade en kopp te till mig själv =) Älskar hösten<3

Hare<3


  

Lite blad och sen jag och farbror<3


   

Han lugnade ner sig mot slutet men i början var han oduglig!


  

Baby & Barbro<3

Av Jenny - 6 oktober 2009 06:55


Det var länge sen jag var såhär trött. Jag har nog inte känt ett såndant här behov efter en säng på typ år. Jag vill sova. Jag vill sova nu. NU!

Men det fungerar inte så, skolan kallar... skulle dock inte ha något emot att skita i de två först lektionerna, vi gör ändå inget =(

Aja, nu ska ja fortsätta sörpla te och fundera på hur ja ska hålla mig vaken tills 10 ikväll xD

Hoppas ni får en bra dag =D

Hare<3

Av Jenny - 5 oktober 2009 22:18


Haha här sitter man och kollar igenom vad man skrivit under dagen och så inser jag att det här blir mitt 8:e inlägg idag! Ö Va fan?! Hahah xD Det är helt klart ett rekord för mig xD Det är verkligen inte meningen att de ska bli så många men så fort jag känner för att skriva eller tycka till om något så åker det ut på bloggen, sorry för det =P ((säg till om det blir för mkt skit så ska ja försöka dämpa det lite =P ))

Men i alla fall, anledningen till att jag hamnade på bloggen i första fallet var att jag skulle säga god natt och sov gott till alla er som läser =)

Hoppas ni drömmer fina drömmar xD
Hare<3

Av Jenny - 5 oktober 2009 21:34

 

Vicky Jones, Danny Jones syrra måste ha en av de finaste rösterna som finns<3


Av Jenny - 5 oktober 2009 20:22


Danni har kommit fram till en sak; varför par väljer att köpa hund framför att skaffa barn


1) Blir du trött på hunden är det bara att sälja den, det går verkligen inte med barnet

2) Hunden lever i ca 10-15 år och inte i 60-80 år som barn

3) Barn är mycket dyrare i drift, en hund vill t.ex inte har nya kläder varje månad

4) En hund kan man säga till så gör den som man säger, det funkar inte alltid med barn

5) Hunden kallar inte föräldrarna fula ord bara för att de inte får gå ut


Hehe jaa, listan kan göras lång xD
Helt onödigt inlägg - jag vet - men vem bryr sig =P
Hare<3

Av Jenny - 5 oktober 2009 17:43


För första gången i världshistorien kommer nu lite ego pics på mig! =D xD

Anledning: Jag var så otroligt nöjd med mitt hår imorse så xD

Sen kommer en bild på mig och älskling också - bara för att jag älskar henne så mycket<3


      

Hehe jaa som sagt xD Vet inte riktigt varför jag lägger upp dom

- mitt ansikte fastnar ändå inte på bild xD

((Bild nr. 3 är till dej Älsklingen min<3))


  

Och så en liten bild på mig och the love of my life<3

Av Jenny - 5 oktober 2009 17:24


Nu har jag kollat på film/kort =D från när jag var en liten pellejöns xD Jösses jag va helt crazy!

Baby och jag kollade på film och kort och eftersom att vi började med korten så hann vi igenom en massa, vissa sötare än andra xD Här kommer Anna's favoriter xD ((dåliga kvalitén beror på att jag tog kort på korten xD))


      

Var jag inte, åtminstone lite, söt? xD


Sen började vi kolla på filmer, gamla filmer från när jag va en liten parvel och fy fan! Jag vill ha barn och det är nu! XD Dom är ju söta!

Aja, sen gick Anna hem, Nixon blev helt förstörd och medan filme gick i vardagsrummet så gjordejag en kopp te och en macka =D Det var då filmerna med mormor kom - jösses jag hade nästan glömt hur hennes röst lät, blev alldeles varm av att höra den, älskar min mormor<3

Nej nu ska ja skriva lite och göra några läxor =P

Hare<3

  

     

Nixon watching Anna leave, och sen hans 'I miss Anna' - face <3

Ovido - Quiz & Flashcards