|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under december 2009

Av Jenny - 9 december 2009 17:52


Jösses mitt psyke är helt fuckat för tillfället med tanke på att jag sitter och kollar på Las Vegas, ni vet serien där huvudperson heter Danny och är überhet? Hur som helst så fick han en hedersmedalj för att ha räddat lite folk och jag började böla... Jösses säger jag bara! Tragiskt!


Nej, nu blir det nog av att skriva lite...

Hare kommit på att jag bloggar mer nu när jag är hemma, inte bara för att jag är hemme utan för att jag inte har någon att prata med som jag har i skolan xD
Hare<3

Av Jenny - 9 december 2009 16:17


Har du pojkvän? - Nope

Har du haft pojkvän 2009? - Nope
Har du hånglat med någon 2009? - Hell yeah!

Har du kramat någon 2009? - Ooo-ja!

Har du hatat någon 2009? - Hmm...ja?

Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009? - Japp =D
Är du kär nu? - Ja<3

I vem? - Anna<3

Kan du vissla? - Ja, men inte lika bra som förut.. =(

Har du en dildo? - Heh ja, delad vårdnad..
Äger du mer än 5 par string? - Japp
Äger du en mascara? - Jao

Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Hah nej!

Är du en fjortis? - ((Tack gode Gud)) nej

Är du emo? - Nope
Är du brat? - Nej, inte va ja vet xD

Gillar du vältränade killar? - Dom är väl okej =P

Gillar du tjocka/överviktiga killar? - Insidan som räknas ju...

Gillar du nörd-killar som pluggar? - Lite heta är dom väl =P

Gillar du tjejer? - Heh jao =)

Är du bisexuell? - Yes!

Har du över 10 bhar? - Haha japp
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Yepp

Kan du köra skoter? - Hur svårt kan det vara?
Kan du leka apa? - Vadå leka...??
Är du brunett? - Japp
Är du blond? - Nope
Har du haft svart hår/har du just nu? -  Hehe japp

Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - Definitely not!
Vad har du på dig för underkläder? - For Anna's eyes only<3
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 18 =P

Vet du vad oral/anal sex är? - Heh japp
Vem fick du sms av senast? - Anna

Vem skickade du sms till senast? - Anna xD

Vem ringde dig senast? - Pappa

Vem hånglade du med senast? - Näsduken... Anna<3

Vem kramade du senast? - Sanna<3
Vad drack du senast? - Vatten
Vem var din senaste KK? - I don't so that..

Är du allergisk mot någoting? - Fjortisar ((ja får utslag!))

Är du sexmonster? - Hah you tell me xD

Räcker det med pinsamma frågor för dig nu? - Så pinsamt va de inte =P

XD

Av Jenny - 9 december 2009 15:52


How do you make Lady Gaga cry?

- Poke her face (Pokerface) xD


What does the Pink Panter say when he steps on an ant?

- Dead ant, dead ant, dead ant... (Dada dada dada dada dada) xD


Hahaha jag tror feber tog med sig dålig humor! XD

Av Jenny - 9 december 2009 14:28

 

Det enda som behövs är tre ord. Tre ord och så ler jag som besatt...<3

Av Jenny - 9 december 2009 12:54

 

Idag har ingen annan än min underbara älskling Anna namnsdag!
Grattis baby!<3<3

  

 

Du vet väl om att du betyder allt för mig.

För mig är du anledningen att leva och utan dig skulle det inte finnas något att vakna, andas, leva för.

Du är mitt allt och kommer alltid att vara det - oavsett vad!<3

Av Jenny - 9 december 2009 12:48

 

Kan inte sluta tänka på det. Jag vet att jag måste för det går inte längre men jag kan inte. Jag vet att jag måste låta det vara och vänta på min tur men jag kan inte. Hatar att behöva vänta, vara osäker och inte veta vad som kommer hända.

Det enda jag tänker på är det. Det är det enda som fyller mitt huvud, från morgon till kväll. Allt jag tänker, ser, hör, gör påminner mig om det och hur mycket jag vill ha det. Varför kan jag inte bara låta det vara, bara för en stund, och fokusera på nuet, på det jag har? Varför kan jag inte låta det vara? Varför?

Jag vill det så gärna. Jag vet att det inte går. Jag måste, måste! Även om jag vet att det kan gå väldigt fel, det kan sluta i kaos och ett brustet hjärta. Varför måste jag känna såhär? Jag vill inte det för jag vet att det inte har en så stor del av mitt liv som jag intalar mig att det har. Jag vet att jag skulle klara mig utan det, trots att jag är medveten om att jag inte klara mig utan det.

Varför ska den mänskliga hjärnan vara så komplicerad? Varför kan vi inte bara få fylla i ett formulär angående vilka tankar man vill ha och vilka man vill vara utan. Då skulle jag slippa det här. Gud va skönt det skulle vara!

Av Jenny - 9 december 2009 12:46


Hon skulle packa upp kläder hon beställt från någon klädkedja och hon och pappa ska på kryssning ikväll:

- Jag ber till Gud att jag hittar något att ha på mig i den här! (lyfter upp påsen och tittar på den) Eller nej, ber till Gud gör jag inte...

 

Haha vet inte om det är febern som talar men jag tyckte de va skit kul! XD

Av Jenny - 9 december 2009 12:43


Febern börjar ge med sig men inte hostan eller snuvan... Dom två värsta!

Vaknade imorse av att jag inte kunde andas, fick panik och när jag väl kunde andas igen var jag genomdränkt i svett; underbart!


Ska kolla på Twilight med mamma snart, ska knarka lite halstabletter och alvedon också ^^


Blir det inte värre senare kommer jag på fredag, men morgondagen är redan borträknad!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards